
Du finner da teksten med link til Tidal og Spotify.
Takk til Molde Swing- og Rockeklubb

Tusen takk til Molde Swing- og Rockeklubb for at vi fikk ta turen til Phillipshaugen på lørdag. Takk til dere alle for en hyggelig kveld. Julie fylte 18 år og Rolf Gunnar og Bente dro i gang allsangen. Håper dere som skulle gå topptur på søndag fikk en fin dag. Det samme til dere som skulle gå en lettere tur fra Jordalsgrenda. Og så håper jeg at dere som ikke skulle gå tur på søndag også fikk en fin, fin dag. Været var i alle fall fantastisk.
Lørdag 2. september spiller vi for Molde Swing- og Rockeklubb

I morgen, lørdag 2. september, skal vi spille for Molde Swing- og Rockeklubb på Philipshaugen i Øksendalen. De arrangerer FJELLSWINGEN nå i helga, sosial dansehelg med fjellturer i flott natur. Vi skal gjøre vårt beste for at det skal bli en fin, fin lørdagskveld.
Trivelig kveld på Ridderkroa

Det ble en trivelig kveld for Per og meg på Ridderkroa på lørdag. Bra med folk, mange hyggelige folk, og en blanding av både ungdom og voksne. Det er topp. Takk til Idar og Gloria som er hyggelig vertskap.

Gussiåsvisa

I 1995 skrev jeg Gussiåsvisa. Nå var det tid for litt oppdatering, siden Gussiås Bygdalag markerte at «Gammelskulin» i 2017 er 150 år gammel. Lørdag 26. august, kl. 1300, var det flott markering. Det ble et hyggelig møte med tidligere elever, en lærer og andre, og servering av bl.a. suppe, saft, kake og kaffe. Og så ble det også urfremføring av oppdatert Gussiåsvise. Kl. 1700 takket jeg for meg. Det var tid for å starte på turen til Tresfjorden og spillejobb på Ridderkroa.
Blå Sko på Ridderkroa i Tresfjorden lørdag 26. august
Da er vi tilbake på Ridderkroa hos Idar og Gloria i morgen kveld. Det gleder vi oss til. Alltid hyggelig å få lov å komme dit å spille. Håper jo også at mange vil ta turen, det hadde vært topp.
Hilsen fra Dave og Katrine
Thank you for playing at our wedding. Your music was the perfect addition to a perfect celebration of love. Our guests from both the USA and Norway really enjoyed having a live band play such good and uplifting music. It was a fun evening for everyone.
Your music was exactly what we were looking for and we recommend that anyone who wants good music, good vibes and fun times should contact you to play at their wedding, birthday or other event.
Good luck to you both and thanks for the good music!
– Dave & Katrine

Lørdag 5. august spilte vi i bryllup
Lørdag 5. august spilte vi i Isfjordhallen i bryllupet til Katrine og David. Fint selskap og et flott brudepar ! Her er Per i gang med å bære inn instrument kvelden før den store festen.
Vi spiller på Ridderkroa lørdag 26. august

Lørdag 26. august skal vi spille på Ridderkroa i Tresfjorden. Den helga går også Syltemartna’n 2017 av stabelen, og det blir liv og røre både lørdag og søndag. Vi spiller opp til dans fra kl. 2200 lørdag kveld.
Ridderkroa har hytter for utleie og rom til leie, og Idar og Gloria er hyggelig vertskap.
Syltemartna’n er Nordvestlandets største martna og har røtter helt tilbake til 1840-tallet.
Å spille i countrybryllup
Til helga, lørdag 5. august 2017, skal vi til Isfjorden og spille i countrybryllup. Det er første gang etter alle årene med spilling at vi har fått spillejobb i et countrybryllup. Vi skal gjøre vårt beste og har tro på at det vil bli en artig kveld.

