25. mai 2026 – Det har gått 1 år

Per og jeg – Sammen på scena for aller, aller siste gang – Det har blitt kveld. Vi er på Lillestrøm. Det er 24. mai 2025. Jeg er uvitende. Vet ikke at snart skal du dra din veg.

https://www.youtube.com/watch?v=Ee1sHXoKZRs

Helt tilfeldig filmet Agestam Mose Per og meg da vi, to helt ukjente for disse som var her, spilte og sang på Åpen scene på Lillestrøm denne kvelden. Etter denne spilte vi Vårsøg. Da fikk vi med en kar på bass. 10-15 min. etter at vi hadde gått fra scena begynte Per på reisa bort fra meg. Da det ble 25. mai 2025 hadde du dratt.

Nå har det gått et år 💔💔💔💔💔

Jeg kan bare miste deg én gang. Vet det. Det er det eneste positive.
Takk A.M. for at du sendte meg dette lille klippet 🌹

Hilsen Liv Karin

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.